Alleen al de cover is prachtig en het verhaal is subliem !
Met een beeldende taal maakt Uschi Cop dit boek tot een zeer aangename leeservaring. En de verschillende verhaallijnen vloeien ook perfect in elkaar over ondanks de soms harde / moeilijke onderwerpen!
PS: De cover is een prachtige geschilderd werk van tweelingzus Ilke Cop! ;-)